Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Digitaliseringsdirektoratet trenger aksesspunkttjenester for meldingsformidling i en 4-hjørnersmodell, med en kontraktsperiode på 1 år og opsjoner for forlengelse med 1+1+1 år, totalt 4 år. Tjenestene skal leveres i samsvar med standarder og dokumentasjon fra peppol.eu, og skal dekke digitale meldinger til e-Boks/Digipost samt utskriftsmeldinger. Prosjektet har en øvre ramme på 10,7 millioner kroner eks. mva., med en transaksjonspris satt til maksimalt 0,08 kroner eks. mva. Leveransen skal skje i Nordland, Oslo, og Vestland. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene er spesifisert i konkurransegrunnlaget, og tilbudet må inkludere dokumentasjon som beskriver hvordan det oppfyller disse kriteriene, samt en sladdet versjon av tilbudet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Digital postkasse til innbyggere ble i 2014 etablert med en meldingsformidleravtale som utløp i 2022. Ved utløp av denne avtalen, gikk en for Digital postkasse til innbyggere over til en ny transportinfrastruktur i samsvar med nasjonal strategi for meldingsutveksling. Det ble inngått avtaler med tre serviceprovidere med avtalevarighet totalt 2 år inkl opsjon. Avtalene ble gjort som avrop på dynamisk innkjøpsordning for PEPPOL infrastruktur. Nåværende avtale gjelder frem til 20.04.26. Ny avtale skal gjelde fra den dato. For å skape konkurranse kan alternativ oppstartdag være 20. oktober, da vi som nødstilfelle kan forlenge nåværende avtaler med inntil 6 måneder.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen realiserer meldingsformidlingen som avsenders aksesspunkt i en 4-hjørnersmodell. Leverandørene skal levere aksesspunkttjenester i samsvar med standarder og dokumentasjon i peppol.eu og krav spesifisert i vedlagte avtaledokumenter, se under "Dokumenter". Det er for transaksjonspris satt en maksimalpris på kr 0,08 eks. mva., se Bilag 6 til avtalen. Anskaffelsen har en øvre ramme på kr 10 700 000,- eks. mva. inkl opsjon. Rammen fordeler seg på for digitale meldinger til e-Boks/Digipost kr 9 400 000,-. For utskriftsmeldinger kr 1 300 000,-Kontraktsperioden for denne avtalen blir regnet fra leveringsdag for løsningen og avtalen gjelder i 1 år med opsjon for forlenging med 1 + 1 + 1, totalt 4 år. Krav til tilbud:-Dokumentasjon som beskriver tilbudet opp mot tildelingskriteriene.-Sladdet versjon av tilbud

    Kontakt navn
    Siri Ringheim Heggenes
    Kontakt telefon
    +47 22451000
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner