Anbudsoversikt for Prosjektledelse til utarbeidelse av helhetlig masterplan for næringsområder i Ringsaker

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Ringsaker Kommune trenger prosjektledelse for å levere en helhetlig masterplan for næringsområder i Ringsaker over 24 måneder. Prosjektet inkluderer delprosjekter som Rudshøgda næringspark, tomteområdet Strand/Pellerviken i Brumunddal, og et natursmart signalbygg på Norges grønne fagskole Vea. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet med en kredittrating på A eller bedre, og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Anbudets vekting er basert på kvalitet, kompetanse og erfaring hos personell, samt pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Prosjektledelse til utarbeidelse av helhetlig masterplan for næringsområder i Ringsaker
Lokasjon
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
Løsningsforslag
Under dette tildelingskriteriet er det leverandørens løsningsforslag som vil bli evaluert. Løsningsforslaget skal beskrive hvordan leverandøren planlegger å tilnærme seg prosjektets målsetninger og oppgaver, herunder deres metode for utvikling av masterplanen og delprosjektene, samt koordinering av workshops og seminarer. Følgende vil bli vurdert: Relevans: Hvor godt forslaget adresserer prosjektets mål og oppdragsgivers behov. Innovasjon: Grad av nyskapende tilnærminger og metoder som kan øke prosjektets verdi. Gjennomførbarhet: Realismen i gjennomføringsplanen, inkludert risikohåndtering og mulige utfordringer. Prosess: Gode metoder for gjennomføring av møter, workshops, studieturer, samt leverandørens formidlingsevne. Dokumentasjon: Leverandørene skal laste opp en prosjektbeskrivelse. Se anskaffelsesdokumentene for nærmere informasjon om hva prosjektbeskrivelsen skal inneholde.
Tildelingskriterium 2
Kompetanse, erfaring og formidlingsevne hos tilbudt personell
Under dette tildelingskriteriet vil tilbudt nøkkelpersonells relevante formelle kompetanse, erfaring fra relevante oppdrag og formidlingsevne bli vurdert. Det legges særlig vekt på nøkkelpersonellets kunnskap om og erfaring fra prosjekter innen sirkulærøkonomi, grønn vekst og utvikling av bærekraftige næringshuber, samt erfaring fra masterplanarbeid. Det vil bli gjort en helhetlig vurdering av tilbudt nøkkelpersonell, der prosjektlederens kompetanse, erfaring og formidlingsevne vil tillegges størst vekt. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal gi en kort beskrivelse av tilbudt personell, inkludert deres roller og ansvarsområder i prosjektet, samt laste opp CVer for tilbudt personell. I tillegg skal det lastes opp en videopresentasjon på maksimalt 5 minutter, hvor tilbudt personell presenter seg og deres bidrag i prosjektet. Se anskaffelsesdokumentene for nærmere informasjon om hva CV skal inkludere.
Tildelingskriterium 3
Pris
Under dette tildelingskriteriet vil leverandørens totalpris for oppdraget bli vurdert. Totalpris skal dekke alle Leverandørens kostnader forbundet med oppdraget, herunder eksempelvis timepris, administrative kostnader, reisetid, reisekostnader osv. Oppdraget må løses innenfor kostnadsrammen på inntil kr 1.900.000 inkludert mva., og dekke tilbudt løsningsforslag.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil foreta en selvstendig kredittvurdering via Bisnode. Kredittrating tilsvarende A (kredittverdig) eller bedre i henhold til standard. Nystartede firmaer vil bli vurdert særskilt.
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere attest for betaling av skatt og merverdiavgift, som ikke er eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner