Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

AS Den Nationale Scene trenger renovering av eksisterende publikumsstoler eller levering av nye publikumsstoler til Store Scene i Vestland. Anskaffelsen er delt inn i fire alternative leveranser, hvor kun ett alternativ vil bli utført, med alternativ 2 som det foretrukne. Alternativ 2 innebærer oppgradert renovering med forbedret sittekomfort og optimalisert akustisk tilpasning. Leverandøren kan velge å levere tilbud på ett eller flere av alternativene. Det kreves dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, hvor ISO 9001 sertifikat kan benyttes, samt beskrivelse av relevante leveranser de siste 5 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgivers formål med denne anskaffelsen er å inngå avtale for renovering av eksisterende publikumsstoler knyttet til Store Scene, eller alternativt å få levert nye publikumsstoler. Det skal tilbys løsninger som ivaretar salongens estetiske, ergonomiske og akustiske kvaliteter, med respekt for byggets kulturminneverdier og praktiske driftsbehov. Anskaffelsen er inndelt i fire alternative leveranser, der kun ett av alternativene vil komme til utførelse. Bakgrunnen for at anskaffelsen er inndelt i fire alternativer, er at byggherre må kunne håndtere usikkerhet knyttet til budsjettramme og den tekniske tilstanden på eksisterende stoler. Alternative leveranser i prioritert rekkefølge: 1) Alternativ 2: Oppgradert renovering av eksisterende stoler med forbedret sittekomfort og optimalisert akustisk tilpasning 2) Alternativ 1: Renovering av eksisterende stoler 3) Alternativ 4: Nye, oppgraderte stoler 4) Alternativ 3: Nye stoler Leverandøren kan velge å levere tilbud på ett eller flere av alternativene. Byggherre har ambisjoner om å videreføre og oppgradere dagens publikumsstoler. Som det fremgår av listen, vil alternativ 2 være det foretrukne alternativet. Oppdragsgivers evaluering av alternativene: Tilbud på alternativet med høyest prioritet (alternativ 2) vil evalueres først. Dersom oppdragsgiver mottar tilbud som oppfyller kravene til alternativ 2 og som ligger innenfor budsjettrammen, vil oppdragsgiver tildele kontrakt til en av disse leverandørene. Evalueringen vil da være ferdigstilt, og oppdragsgiver vil ikke evaluere tilbud på noen av de øvrige alternativene. Dersom oppdragsgiver ikke mottar tilbud på alternativ 2 innenfor budsjettrammen, vil oppdragsgiver gå videre til å vurdere tilbud på alternativ 1, som har den nest høyeste prioriteten. Slik vil oppdragsgiver fortsette nedover prioriteringslisten til det foreligger et tilbud som oppfyller kravene til det aktuelle alternativet innenfor budsjettrammen. Se nærmere informasjon om prosjektet og behovet i bilag 1.

    Kontakt navn
    Linn Marie Rian
    Kontakt telefon
    +47 99560996
    Kontakt e-post
    linn@odinprosjekt.no
    Adresse
    Engen 1, 5011 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha god erfaring fra gjennomføring av lignende leveranser. Med lignende leveranser menes leveranser av sammenlignbar art, størrelse og kompleksitet som det/de alternativene leverandøren leverer tilbud på (ref. alternativ 1-4 som beskrevet i punkt 3.2 over og i bilag 1).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner