Anbudsoversikt for Rådgivning IT konsulenttjenester OFA del 4 og 6

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Rammeavtalen gjelder IT konsulenttjenester for følgende delområder: 4. Infrastruktur 6. Nettverk og sikkerhet For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til delområdenes del II bilag 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rådgivning IT konsulenttjenester OFA del 4 og 6
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 2

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Erfaring Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende/sammenlignbare oppdrag som denne rammeavtalen gjelder. Dokumentasjonskrav Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens inntil fem mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Vedlagt mal for referanser kan benyttes, se del I vedlegg 5 Kvalitetsstyringssystem Leverandør skal ha implementert og ha gode rutiner for kvalitetsstyring. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets implementerte rutiner angående kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, kan dette legges ved.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner