Anbudsoversikt for Rammeavtale 16/6551 Renhold, papir og plast
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Kontor- og rengjøringsprodukter
Formålet med avtalen er å dekke Ringsaker kommunes behov for produkter innen vareområdene renhold-, papir- og plastprodukter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale 16/6551 Renhold, papir og plast
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 19520000 Plastprodukter
- 19640000 Polyetylen søppelposer og -bager
- 24455000 Desinfeksjonsmidler
- 33631600 Antiseptika og desinfiserende midler
- 33741100 Håndsåpe
- 33760000 Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
- 34928480 Søppelbeholdere og -bøtter
- 39222100 Engangsprodukter til cateringvirksomhet
- 39222110 Engangsbestikk og -tallerker
- 39222120 Engangskopper
- 39224300 Koster og børster og andre artikler til husrengjøring
- 39310000 Cateringutstyr
- 39514400 Automatiske håndkledispensere
- 39831000 Vaskemidler
- 39831700 Automatiske såpedispensere
- 39832000 Oppvaskmaskinprodukter
- Estimert verdi
- 10 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. • Skatteattest som ikke er mer enn 6 måneder gammel. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil gjennomføre en egen selvstendig vurdering av tilbyders økonomi. Vurderingen vil bli gjennomført i samarbeid med et kredittvurderingsselskap. Ringsaker kommune benytter Credit Easy til kredittvurderingen og tilbyder må få karakteren 3 (kredittverdig) eller høyere for å være kvalifisert. Vil det bli benyttet underleverandører for mer enn kr 100.000 pr. år forbeholder Ringsaker kommune seg retten til å gjennomføre en kredittvurdering av oppgitte underleverandører. Nyetablerte selskaper vil bli vurdert særskilt. Nyetablerte selskaper plikter å vedlegge nødvendig informasjon for at oppdragsgiver skal kunne vurdere selskapets økonomiske og finansielle kapasitet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Vedlegg 5 Referanser skal benyttes. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Ringsaker kommune er kontrollmedlem i Grønt Punkt Norge og krever at leverandøren må ha en bevisst og aktiv holdning til miljøhensyn for den virksomhet som drives. For denne konkurransen menes det sortering av avfall for å ivareta miljøet. Dokumentasjon på deltakelse i godkjent returordning eller dokumentasjon inkludert foto på egen ordning.