Anbudsoversikt for Rammeavtale bedrifts- og økonomirådgiver for AKT
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Anskaffelsen har til formål å ivareta Oppdragsgivers behov for konsulentbistand til økonomirådgivning i ulike problemstillinger innenfor avgift, skatt, rapportering, prosjektstøtte, regnskap og generell økonomi i kontraktsperioden. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med inntil 2 leverandører, forutsatt at det er tilstrekkelig antall egnede leverandører og tilbud.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale bedrifts- og økonomirådgiver for AKT
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Kompetanse og erfaring på tilbudt personell
Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Soliditetsvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder regnet fra fristen for å inngi forespørsel om å delta i konkurransen. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
I) Krav: Leverandør skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag i henhold til avtaleområdet. Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: Navn kunde/mottaker Oppdragets omfang Beskrivelse av firmaets rolle Oppdragets verdi Tidspunkt for leveransen Kort beskrivelse av leveransen II) Krav: Leverandør skal ha implementert og ha gode rutiner for kvalitetsstyring og HMS. Dokumentasjon: Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets implementerte rutiner angående kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar, kontinuerlig forbedring og HMS. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001:2000 sertifikat eller tilsvarende, vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet.