Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Vaktmestertjenester og drift av bygninger

Nye Veier AS trenger en totalleverandør av eiendomstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert årlig verdi på 3 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Tjenestene skal utføres på boligeiendommer som er innløst i forbindelse med vegutbygging, lokalisert i SørVest, SørØst, Innlandet og Trøndelag. Avtalen omfatter hovedsakelig vaktmestertjenester, samt rør- og el.-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester, med mulighet for å inkludere andre relevante tjenester via underleverandører. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, og oppgavene består av klargjøring, vedlikehold og oppfølging av eiendommer til utleie, samt vedlikehold, sikring og tilsyn av tomme eiendommer. Kvalifikasjonskrav inkluderer spesifikke kompetansekrav til personell, som beskrevet i Bilag 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Nye Veier AS skal inngå rammeavtale med en totalleverandør av eiendomstjenester. Tjenesten skal utføres på eiendom som er innløst i forbindelse med vegutbygging, og omfatter hovedsakelig boligeiendommer. Eiendommene er per i dag lokalisert i SørVest, SørØst, i Innlandet og i Trøndelag. Fullstendig oversikt over lokalisering av dagens eiendommer fremgår i Bilag 1B. Fagområdene som erfaringsmessig benyttes mest i tjenesten er hovedsakelig vaktmestertjenester, og dernest rør- og el.-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester. Andre aktuelle tjenester kan også være relevante, leverandør kan da forespørres om å hente dette inn som underleverandør. Nærmere krav til kompetanse hos personell som skal utføre arbeid på avtalen fremgår i Bilag 1. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, om nødvendig ved bruk av underleverandører. Oppgavene som skal utføres består hovedsakelig av klargjøring, vedlikehold og oppfølging av eiendommer til utleie, samt vedlikehold, sikring og tilsyn av eiendommer som står tomme. Oppstartsdato for tjenesten er 1. september 2025. Estimert årlig forbruk på avtalen er ca. 3 MNOK ekskl. mva. Rammeavtalen skal inngås med 2 års varighet, med opsjon for oppdragsgiver på forlengelse med ytterligere ett år av gangen inntil 2 ganger (2+1+1 år). For nærmere beskrivelse av oppdraget og krav til leveransen, se Bilag 1.

    Kontakt navn
    Solveig Skrivervik
    Kontakt telefon
    +47 93481148
    Adresse
    Kjøita 6, 4630 KRISTIANSAND S

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren må ha en kredittvurdering, ref. konkurransereglene punkt 8.5.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner