Anbudsoversikt for Rammeavtale - Elektrikertjenester og serviceavtale for brannalarmanlegg, nødlysanlegg og el. kjel…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Averøy Kommune trenger elektrikertjenester og serviceavtaler for å levere rammeavtale over 24 måneder til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal leveres vaktberedskap 24/7, samt service på brannalarmanlegg, nødlysanlegg og elektriske kjeler, inkludert rehabilitering av eksisterende bygg og arbeid på mindre nybygg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha ansatte med spesifikke autorisasjoner og svennebrev/fagbrev innenfor elektrikerfaget, samt erfaring fra lignende oppdrag de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Elektrikertjenester og serviceavtale for brannalarmanlegg, nødlysanlegg og el. kjeler til Averøy kommune
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Fokumentasjonskrav: -Norske selskaper: Firmaattest -Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør må ha god økonomisk og finansiell styrke i forhold til sin virksomhet generelt og i forhold til denne anskaffelsens karakter. Det kreves minimum samlet kredittratingskarakter A (kredittverdig) eller bedre, beskrevet i Bisnode Creditpro sin rating. Dokumentasjonskrav: - Oppdragsgiver vil innhente ovenstående informasjon via Bisnode Creditpro kredittinformasjonsselskap. Det er på den bakgrunn ikke nødvendig å innlevere disse opplysningene. (Bisnode inneholder nøkkelinformasjon om alle foretak i Norge). Leverandør anmodes om å undersøke om det ligger slik informasjon i Bisnode.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav til autorisasjoner. Leverandør skal dokumentere at de har: - 2 stk ansatte med autorisasjoner Gruppe L sertifikat - 1 stk ansatte telemontører med godkjenning fra post og teletilsynet (For tele- og datanett kreves autorisasjon som teleinstallatør (ENA) gitt av NKOM Autorisasjonssertifikat og godkjenning fra NKOM, skal vedlegges tilbudet.) - 1 stk ansatt automatiker med fagbrev Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. Dokumentasjonskrav: - Leverandøren skal ha minimum 3 personer i sin organisasjon som har svennebrev/fagbrev innenfor elektrikerfaget, dokumenteres med svennebrev/fagbrev. Leverandøren skal ha erfaring fra inntil 3 tilsvarende arbeidsoppdrag, i løpet av de 3 siste årene. Med tilsvarende menes større serviceoppdrag og rammeavtaler. Dokumentasjonskrav: - Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren skal ha sentral godkjenning (eller tilsvarende) minimum klasse 2 innen utførelse for nødlysanlegg og brannalarm, eller dokumentasjon på at leverandør kan få slik godkjenning. Dokumentasjonskrav: - Dokumentasjon på ansvarlig utførende i tiltaksklasse 2.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner