Anbudsoversikt for Rammeavtale for anskaffelse av konsulenttjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Rammeavtalene skal dekke behovet Arbeidstilsynet til enhver tid har for strategiske og operative konsulenttjenester, herunder alt fra løpende ad-hoc bistand, til kortvarige og lengre oppdrag. Kompetanseområdene som skal dekkes av rammeavtalen er spesifisert i tabellen under punkt 2 i SSA-R Bilag 1.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for anskaffelse av konsulenttjenester
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 24 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Være á jour med innbetaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. - Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 mnd. (gjelder for norske tilbydere). Ha en finansiell stilling som gjør det mulig for Oppdragsgiver å ha et samarbeid med tilbyder i hele avtaleperioden. - Framleggelse av virksomhetens siste innsendte årsregnskap
Leverandøren skal ha erfaring fra gjennomføring av sammenlignbare oppdrag. Med sammenlignbare oppdrag menes lignende oppdrag for statlig sektor. - Beskrivelse av tilbyderens inntil 5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må minimum inkludere angivelse av oppdragets formål, verdi, tidspunkt og mottaker. Det er tilbyderens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. - Leverandøren skal levere en kortfattet beskrivelse av Leverandørens rutiner og tiltak for kvalitetssikring. Beskrivelsen skal være på maksimalt én A4-side. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, og dette er beskrevet i sertifiseringen, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.