Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Randaberg kommune har inngått parallelle rammeavtaler med Adecco Norge AS, Manpower AS og Pedagogisk Vikarsentral AS for innleie av vikarer til barnehage, SFO og grunnskolen. Avtalen dekker stillingskategoriene pedagoger, barnehagelærere, barne- og ungdomsarbeidere, assistenter (ufaglært) og grunnskolelærere, med en total kontraktsverdi på 12 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av rekruttering, opplæring, avvikshåndtering og bestillingssystem, og konkurransen mottok syv tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Adecco Norge AS
  • Manpower AS
  • Pedagogisk Vikarsentral AS
Andre tilbydere
  • Bonliva AS
  • Brobyggere Bemannings- Og Rekrutteringstjeneste AS
  • Dedicare AS
  • People Of Norway AS
Kontraktsverdi
12 000 000 kr

Om anbudet

    Randaberg kommune ønsker gjennom denne konkurransen å inngå parallelle rammeavtaler på innleie av vikarer til barnehage, SFO og grunnskolen. Leveransen omfatter levering av vikartjenester i følgende stillingskategorier: - Pedagoger - Barnehagelærer - Barne- og ungdomsarbeidere - Assistenter (ufaglært) - Grunnskolelærere Skolene omfattes av avtalen, men skolenes praksis vil i liten grad bli berørt. Skolene har "egne" vikarer som f. eks lærerstudenter som de bruker ved fravær.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen er omfattet av lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (anskaffelsesloven), og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974 (anskaffelsesforskriften). For denne anskaffelsen gjelder forskriftens del I og del III. Valgt anskaffelsesprosedyre er åpen anbudskonkurranse, jf. anskaffelsesforskriften § 13-1.

    Kontakt navn
    Kjetil Langeland
    Kontakt telefon
    +47
    Adresse
    Randabergveien 370, 4070 RANDABERG

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Evalueringssum fra innlevert besvarelse av vedlegg 1 - Prisskjema. Sum fra Celle E12 benyttes og laveste pris oppnår 10poeng på dette kriteriet.

    Evalueringsmetode

    Laveste pris oppnår 10 poeng på dette kriteriet.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere dette tildelingskriteriet i forhold til undertildelingskriterer punkt 1.1, 1.2, 1.3 og 1.4. Rekruttering, onbording, oppfølging og bestilling Oppdragsgiver ønsker vikarer som er godt egnet til oppgavene og som har fått god og hensiktsmessig opplæring. Videre ønsker oppdragsgiver en leverandør som følger opp vikarene på en god måte og som har gode rutiner for håndtering av avvik. Leverandør skal også ha en bestillingsportal og rutiner for utvelgelse/allokering av vikarer til et oppdrag etter at bestilling er mottatt. Leverandør skal besvare i alle underkriterier i samme vedlegg. Besvarelsen skal være på maksimalt 10 sider (A4), Arial, 10 pkt., enkel linjeavstand og alminnelige marger.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Leverandørene bes beskrive hvordan de rekrutterer vikarer.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vil vektlegge gode systemer som gjør at de vikarene som blir rekruttert er egnet til oppgaven, samt at det vil legges vekt på hvordan leverandøren jobber med å rekruttere flest mulige aktuelle kandidater.

    Beskrivelse

    Leverandørene bes beskrive opplæringstilbudet til både nye og mer erfarne vikarer. Videre bes leverandørene beskrive hvordan de følger opp vikarene.

    Evalueringsmetode

    Gode rutiner, faglig innhold, opplæring og oppfølging når vikar skal ut i oppdrag, som sikrer kvalitet og kunnskap hos utleide vikarer vil bli vektlagt.

    Beskrivelse

    Leverandør bes beskrive hvordan avvik håndteres, herunder hvis vikaren begår lovbrudd, ikke er egnet for oppgaven, samt andre avvikstilfeller.

    Evalueringsmetode

    Gode rutiner for avvikshåndtering vil bli vektlagt.

    Beskrivelse

    Leverandør bes beskrive sitt bestillingssystem og muligheten til å foreta bestillinger av oppdrag i barnehagens ordinære åpningstid, i helger og utenfor ordinær åpningstid. Beskriv også leverandørens rutiner for utvelgelse og allokering av vikarer til et oppdrag etter at bestillingen er mottatt. Oppgi hvor langt frem i tid en vikar kan bestilles, samt eventuelle konsekvenser ved avbestilling i forkant av oppdraget. En bestillingsportal med historikk og bilde av vikar anses som positivt.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - for innleie av vikarer til barnehage, SFO og grunnskolen
Estimert verdi
12 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner