Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Transporttjenester - Flyttebyrå og omlokalisering

Statens Vegvesen har inngått avtale med First Mover Group Norge AS for flyttetjenester til å levere bistand ved flytteoppdrag over 4 år til en verdi av 14 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 60%, miljø 24% og oppdragsforståelse 16%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Relokator AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
3 000 000 kr

Om anbudet

    Statens vegvesen er i stadig endring og vil jevnlig ha behov for bistand i forbindelse med flytteoppdrag både internt i bygg, mellom bygg og i forbindelse med avvikling av bygg. Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler om bistand til flyttetjenester, slik at etaten kan håndtere fremtidige flytteprosjekter på en god og kostnadseffektiv måte. Rammeavtalen er oppdelt i 3 delkontrakter, fordelt etter geografisk område: • Delkontrakt 1 (Nord) omfatter Møre og Romsdal, Trøndelag, Nordland, Troms og Finnmark. • Delkontrakt 2 (Øst) omfatter Oslo, Østfold, Akershus, Buskerud og Innlandet. • Delkontrakt 3 (Sørvest) omfatter Vestfold, Telemark, Agder, Rogaland og Vestland. Leverandøren kan inngi tilbud for én eller flere delkontrakt(er). Hver enkelt delkontrakt vil bli evaluert for seg, basert på tildelingskriteriene som er oppgitt i krav/kriterier i konkurransegjennomføringsverktøyet KGV. Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med én leverandør for hver enkelt delkontrakt.

    Kontakt navn
    Ingeborg Haugli
    Kontakt telefon
    +47 40236055
    Adresse
    Innspurten 11C, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandøren skal legge ved utfylt prisskjema, jf. vedlegg 2.1.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere leverandørens miljøprofil. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal redegjøre for sin miljøprofil. Leverandør skal dokumentere følgende: * Miljøpolicy som gir føringer for miljøvennlige valg ved leveranser * Tiltak for å redusere reisevirksomhet i egen organisasjon. * Plan for opplæring i avfallshåndtering. * Opplæring i sikker og miljøvennlig kjøring * Oversikt over leverandørens kjøretøypark som inneholder EURO-standard for hvert enkelt kjøretøy og andel elektriske kjøretøy av den totale kjøretøyparken. * Oppfølging av drivstofforbruk. Leverandøren skal benytte malen som oppdragsgiver har utarbeidet (vedlegg 3) til besvarelse av dette tildelingskriteriet.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere leverandørens forståelse av behovet/oppdraget, og beskrivelsen av hvordan leverandør vil gå frem for å løse oppdraget. Oppdragsgiver vil også evaluere leverandørens beskrivelse av rutiner og/eller system for merking av gods og logistikk. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Leverandøren skal også beskrive hvilke rutiner og/eller system som benyttes for merking av gods og logistikk. Leverandøren skal benytte malen som oppdragsgiver har utarbeidet (vedlegg 4) til besvarelse av dette tildelingskriteriet. Beskrivelsen skal være på maksimalt 3 sider i skrifttype Lucida Sans Unicode med skriftstørrelse 10.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner