Brief

Reklame og markedsføring

Høgskolen i Molde trenger rådgivnings- og kommunikasjonstjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,4 millioner kroner. Avtalen omfatter tjenester innen grafisk design, markedsføring, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og strategisk kommunikasjonsrådgivning. Tildelingskriteriene er pris (33,3333%) og kvalitet (66,6667%), hvor kvalitet vurderes ut fra prosessforståelse og leveranse. Konkurransen gjennomføres som en begrenset tilbudskonkurranse med kvalifisering av leverandører før innlevering av tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Høgskolen i Molde ønsker å inngå rammeavtale for kjøp av rådgivnings- og kommunikasjonstjenester. Avtalen omfatter blant annet tjenester innen grafisk design, markedsføring, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og strategisk kommunikasjonsrådgivning.Hovedtrekkene i prosedyrenProsedyren gjennomføres som en begrenset tilbudskonkurranse etter FOA del II, med kvalifisering av leverandører før innlevering av tilbud.

    Kontakt navn
    Hanne Andrea Eidhamar Lenning
    Kontakt telefon
    +47 71 21 40 00
    Adresse
    Britvegen 2, 6410 MOLDE

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris vil bli evaluert på utfylt prisskjema (Bilag 1b). Laveste pris gis høyeste poengscore.

    Evalueringsmetode

    Laveste pris gis høyeste poengscore.

    Beskrivelse

    Kvalitet vil bli vurdert ut fra følgende delkriterier: Prosessforståelse: vurdering av leverandørens forståelse av oppdraget, foreslått prosessog grad av involvering av oppdragsgiver. Leveranse: vurdering av grafisk design, visuelt uttrykk, treffsikkerhet mot målgruppen samt evne til å utvikle helhetlige og kreative løsninger. Hvert delkriterium gis poeng fra 1–6, og snittet av disse utgjør kvalitetsscoren

    Evalueringsmetode

    Hvert delkriterium gis poeng fra 1–6, og snittet av disse utgjør kvalitetsscoren

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Vurdering av leverandørens forståelse av oppdraget, foreslått prosessog grad av involvering av oppdragsgiver.

    Evalueringsmetode

    Poeng fra 1-6.

    Beskrivelse

    Vurdering av grafisk design, visuelt uttrykk, treffsikkerhet mot målgruppen samt evne til å utvikle helhetlige og kreative løsninger.

    Evalueringsmetode

    Poeng fra 1-6.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner