Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Høgskolen I Molde har inngått en rammeavtale med Berre Kommunikasjonsbyrå AS om å levere rådgivnings- og kommunikasjonstjenester, inkludert grafisk design, markedsføring, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og strategisk kommunikasjonsrådgivning, til en maksimal total verdi på 2,4 millioner kroner. Kvalitet ble vektet 66,6667% og pris 33,3333%. Det deltok 16 leverandører i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Berre Kommunikasjonsbyrå AS
Andre tilbydere
  • Apriil Media AS
  • Headspin AS
  • Siste Skrik Kommunikasjon AS
  • Tibe Molde AS
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 0 kr

Om anbudet

    Høgskolen i Molde ønsker å inngå rammeavtale for kjøp av rådgivnings- og kommunikasjonstjenester. Avtalen omfatter blant annet tjenester innen grafisk design, markedsføring, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og strategisk kommunikasjonsrådgivning.Hovedtrekkene i prosedyrenProsedyren gjennomføres som en begrenset tilbudskonkurranse etter FOA del II, med kvalifisering av leverandører før innlevering av tilbud.

    Kontakt navn
    Hanne Andrea Eidhamar Lenning
    Kontakt telefon
    +47 71 21 40 00
    Adresse
    Britvegen 2, 6410 MOLDE

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris vil bli evaluert på utfylt prisskjema (Bilag 1b). Laveste pris gis høyeste poengscore.

    Beskrivelse

    Kvalitet vil bli vurdert ut fra følgende delkriterier: Prosessforståelse: vurdering av leverandørens forståelse av oppdraget, foreslått prosessog grad av involvering av oppdragsgiver. Leveranse: vurdering av grafisk design, visuelt uttrykk, treffsikkerhet mot målgruppen samt evne til å utvikle helhetlige og kreative løsninger. Hvert delkriterium gis poeng fra 1–6, og snittet av disse utgjør kvalitetsscoren

    Evalueringsmetode

    Hvert delkriterium gis poeng fra 1–6, og snittet av disse utgjør kvalitetsscoren

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Vurdering av leverandørens forståelse av oppdraget, foreslått prosess og grad av involvering av oppdragsgiver.

    Evalueringsmetode

    Dette delkriteriet gis poeng fra 1–6.

    Beskrivelse

    Vurdering av grafisk design, visuelt uttrykk, treffsikkerhet mot målgruppen samt evne til å utvikle helhetlige og kreative løsninger.

    Evalueringsmetode

    Dette delkriteriet gis poeng fra 1–6.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner