Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kontormøbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Kontormøbler og -utstyr
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med èn leverandør. Gjennom rammeavtalen ønsker oppdragsgiver tilgang til et bredt sortiment for innredning av kontorarbeidsplasser, møterom, sosiale soner/venterom, resepsjon, oppbevarings-/lagerrom o.l. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for ny innredning av kontorarbeidsplasser og suppleringskjøp til allerede eksisterende kontormøblement.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av kontormøbler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 16 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Kravene ligger i konkurransegjennomføringsverktøyet