Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Rammeavtalen gjelder anskaffelse av kontorrekvisita. Trøndelag fylkeskommune gjennomfører konkurransen på vegne av eget behov og på vegne av samarbeidspartnere som kommer frem i vedlegg 4 Oversikt tilsluttede virksomheter. Trøndelag fylkeskommune er avtaleeier og har ansvar for strategisk avtaleforvaltning. Den enkelte oppdragsgiver med bestillende enheter vil ha det operative ansvaret for rammeavtalen gjennom bestilling og oppfølging av leveransene. Oppdragsgiverne er ulikt organisert geografisk. Noen oppdragsgivere er spredt med flere forretningsadresser mens andre kun har en enkelt forretningsadresse. Det må tas høyde for at oppdragsgiverne har et betydelig høyere antall leveringssteder enn angitte forretningsadresser. Grunnen til dette er at oppdragsgiverne har ulik intern organisering og logistikk.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Kategori (CPV)
Estimert verdi
56 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransegrunnlag
Kvalifikasjonskrav 2

Se konkurransegrunnlag
Kvalifikasjonskrav 3

Se konkurransegrunnlag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner