Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Rammeavtalen gjelder anskaffelse av kontorrekvisita. Trøndelag fylkeskommune gjennomfører konkurransen på vegne av eget behov og på vegne av samarbeidspartnere som kommer frem i vedlegg 4 Oversikt tilsluttede virksomheter. Trøndelag fylkeskommune er avtaleeier og har ansvar for strategisk avtaleforvaltning. Den enkelte oppdragsgiver med bestillende enheter vil ha det operative ansvaret for rammeavtalen gjennom bestilling og oppfølging av leveransene. Oppdragsgiverne er ulikt organisert geografisk. Noen oppdragsgivere er spredt med flere forretningsadresser mens andre kun har en enkelt forretningsadresse. Det må tas høyde for at oppdragsgiverne har et betydelig høyere antall leveringssteder enn angitte forretningsadresser. Grunnen til dette er at oppdragsgiverne har ulik intern organisering og logistikk.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Maske AS
  • Maske AS (Hovedenhet)
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
48 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 48 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Kategori (CPV)
Tildelingskriterium 1

Kvalitet på avtaleimplementering og avtaleoppfølging
Tildelingskriterium 2

Miljø
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner