Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av mobiltelefoner og tilleggsutstyr
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Grenlandkommunenes innkjøpsenhet (GKI). GKI er et innkjøpssamarbeid for 6 kommuner og 19 kommunale og interkommunale selskap og andre offentlige organisasjoner i Grenland. Grenlandssamarbeidet er organisert etter kommuneloven § 27. Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale for å dekke oppdragsgivers behov for kjøp av mobiltelefoner og tilleggsutstyr for ansatte i kommunene, tilknyttede interkommunale selskaper og kommunale foretak som er medlem av Grenlandssamarbeidet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av mobiltelefoner og tilleggsutstyr
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 30000000 Kontor- og PC-maskineri, utstyr og forsyninger bortsett fra møbler og programvarepakker
- 31158100 Batteriladere
- 32252100 Håndfrie mobiltelefoner
- 32252110 Trådløse håndfrie mobiltelefoner
- 32342100 Hodetelefoner
- 32342200 Øretelefoner
- 32500000 Telekommunikasjonsutstyr og tilbehør
- 32550000 Telefonutstyr
- 50312600 Vedlikehold og reparasjon av IT-utstyr
- 50334140 Reparasjon og vedlikehold av telefoner
- Estimert verdi
- 10 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Erklæres i tilbudsbrev, del I vedlegg 1 Dokumenteres på forespørsel: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som forskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: • Kredittvurdering/-rating ikke eldre enn 3 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan det dokumenteres ved å fremlegge erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og ressurser til å utføre kontrakten, herunder å kunne levere til flere virksomheter over hele Grenland. Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: • Beskrivelse av forespurt kapasitet • Oversikt over gjennomsnittlig arbeidsstyrke • Evt beskrivelse av hvor stor del av avtalen og på hvilke områder leverandøren vil bruke underleverandør. Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i konkurransegrunnlaget, herunder: - Kunder med geografisk spredning - Omfattende antall leveringssteder Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle