Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Heisinstallasjon og vedlikehold
Formålet med anskaffelsen er å sikre god drift ved riktig vedlikehold og evt. utskiftning eller oppgradering av kommunens heiser og løfteinnretninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Hege Kristoffersen
- Kontakt e-post
- hege.b.kristoffersen@baerum.kommune.no
- Adresse
- Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Formålet med anskaffelsen er å sikre god drift ved riktig vedlikehold og evt. utskiftning eller oppgradering av kommunens heiser og løfteinnretninger.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist.
Det kreves meget god gjennomføringsevne og det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten.
Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag.
Leverandøren skal være registrert heisinstallatør med faglig virkeområde: Prosjektering og utførelse av elektriske anlegg i løfteinnretninger (heis).
Det kreves kvalifikasjoner innen arbeidsområde løfteinnretninger. Det kreves minst følgende tiltaksklasser: Ansvarlig utførende for bygninger og installasjoner, tiltaksklasse 2. Ansvarlig prosjekterende for bygninger og installasjoner, tiltaksklasse 2.
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring.
Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Miljøledelsessystemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring på: Organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet. Ytelsens klimapåvirkning.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av periodisk service og vedlikehold av heiser og løfteinnretninger
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 42411000 Taljer og heisesystemer
- 42416000 Heiser, elevatorer med heisespann, elevatorer, rulletrapper, rullende fortau
- 42416100 Heiser
- 42416110 Badeheiser, løfteanordninger til badekar
- 42416120 Vareheiser
- 42416130 Mekaniske heiser
- 42416200 Elevatorer med heisespann
- 42416210 Heiser for avfallstransport
- 42416300 Heiseverk, vinsjer, taljer
- 42419500 Deler til heiser, elevatorer med heisespann eller rulletrapper
- 42419510 Deler til heiser
- 42419520 Deler til elevatorer med heisespann
- 44115600 Trappeheiser
- 45313000 Installasjon av heis og rulletrapp
- 45313100 Installasjon av heis
- 50710000 Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger
- 50740000 Reparasjon og vedlikehold av rulletrapper
- 51511000 Installasjon av løfte- og håndteringsutstyr, unntatt rulletrapper og heiser
- 51511300 Installasjon av fasadeheiser
- Estimert verdi
- 9 600 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder