Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av persontransporttjenester i Agder for områdene Arendal, Grimstad og Lillesand

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bil- og motorvognstjenester

Oppdragsgiver bestående av Agder fylkeskommune og Agder kollektivtrafikk AS inviterer med dette til konkurranse om levering av persontransporttjenester, herunder ordinær skoleskyss, individuell tilrettelagt skoleskyss, ordinær rutekjøring på bestilling og TT-kjøring på bestilling. Elever i grunnskole og videregående skole har i visse tilfeller rett til fast eller midlertidig transport mellom hjem og skole i henhold til Opplæringslova. Dette gjelder elever som enten har lang skoleveg, farlig skoleveg eller varig/midlertidig funksjonshemming/sykdom. Oppdraget omfatter skoleskyss for de elevene som ikke kan dekke transportbehovet gjennom det ordinære rutetilbudet, og som har bostedsadresse i kjøreområdet. Anskaffelsen er delt opp i 3 delkontrakter/kjøreområder (Arendal, Lillesand og Grimstad). Det vil bli inngått rammeavtale med én leverandør for hvert kjøreområde. Tilbyder kan velge å inngi tilbud på en eller flere av følgende kjøreområder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av persontransporttjenester i Agder for områdene Arendal, Grimstad og Lillesand
Estimert verdi
100 000 000,00 kr
Varighet
11 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Oversikt og kort beskrivelse av vilkår: • Det europeiske egenerklæringsskjemaet (ESPD) Som en foreløpig dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskrav, at det ikke foreligger avvisningsgrunner og eventuelt oppfyllelse av utvelgelseskriterier, skal leverandøren fylle ut ESPD-skjema i KGV light. • Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest, ikke eldre enn én måned regnet i forhold til søknadsfristens utløp. Utenlandske selskaper: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Dokumentasjonen skal ikke være eldre enn én måned regnet i forhold til søknadsfristens utløp
Kvalifikasjonskrav 2

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: • Attest for skatt og merverdiavgift Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Selskaper som er skatte- og avgiftspliktige i Norge: Skatteattest for merverdiavgift og skatt, ikke eldre enn 6 mnd. regnet fra fristen for søknad om å få bli prekvalifisert. Selskaper som er skatte- og avgiftspliktige i utlandet skal levere tilsvarende attest bestemt ved lovgivningen i det landet hvor leverandøren er registrert som foretak. • Krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering av leverandøren. Dokumentasjonskrav: Ingen
Kvalifikasjonskrav 3

Krav til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjon Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdraget. For å bli kvalifisert må tilbyder ha minst det antall kjøretøy i ulike kategorier som er angitt i Vedlegg 2 – produksjonsoversikt. Dersom tilbyder ikke har tilstrekkelig antall kjøretøy på tilbudstidspunktet, skal tilbyder legge ved dokumentasjon som viser at han vil få det tilstrekkelige antallet innen kontraktens oppstart. Dokumentasjonskrav: Utfylt skjema i Bilag 6 og eventuell tilleggsdokumentasjon på kapasitet, jf ovenfor.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner