Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av segmenteringsundersøkelser

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Formålet med konkurransen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som kan utføre nye og oppdaterte segmenteringsundersøkelser for markedsføring av Norge som feriemål. Overordnet har Innovasjon Norge behov for oppdatert innsikt i motivsegmentene, holdninger til å reise på utenlandsferie og barrierer for å reise samt forbrukernes holdninger til bærekraft og andre forbrukertrender. Videre skal leverandøren gi oppdatert innsikt i Merkevaren Norges posisjon og konkurransesituasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Ipsos AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
10 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 10 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av segmenteringsundersøkelser
Tildelingskriterium 1

Oppdragsløsning
Tildelingskriterium 2

Kompetanse og erfaring
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner