Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av tjenester i forbindelse med trafikk-, transport-, og samfunnsøkonomiske a…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Statens vegvesen (heretter benevnt som Oppdragsgiver) ønsker å inngå rammeavtale som omfatter levering av tjenester til trafikkanalyser, transportanalyser, samfunnsøkonomiske analyser, rådgivning og sammenstilling av resultater. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med flere leverandører og rammeavtalen er 3-delt og det vil bli inngått tre delkontrakter, oppdelt etter følgende tre fagområder: • Transportanalyser • Trafikkanalyser • Samfunnsøkonomi Innenfor den enkelte delkontrakt vil eksempelvis arbeidsoppgavene være beregninger, analyser, rådgivning og bistand.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av tjenester i forbindelse med trafikk-, transport-, og samfunnsøkonomiske analyse
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Liesl Hagelberg
Adresse
Innspurten 11C, 0663 OSLO
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Beskrivelse
Statens vegvesen (heretter benevnt som Oppdragsgiver) ønsker å inngå rammeavtale som omfatter levering av tjenester til trafikkanalyser, transportanalyser, samfunnsøkonomiske analyser, rådgivning og sammenstilling av resultater. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med flere leverandører og rammeavtalen er 3-delt og det vil bli inngått tre delkontrakter, oppdelt etter følgende tre fagområder: • Transportanalyser • Trafikkanalyser • Samfunnsøkonomi Innenfor den enkelte delkontrakt vil eksempelvis arbeidsoppgavene være beregninger, analyser, rådgivning og bistand.
Kvalifikasjonskrav 1

Skatteattest - ikke eldre enn 6 mnd
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten
Kvalifikasjonskrav 3

1) Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste tilsvarende oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. 2) Tilbyder skal legge ved en redegjørelse for hvordan tilstrekkelig kapasitet vil sikres for dette oppdraget. Det skal blant annet legges frem en bemanningsplan for oppdraget som viser antall egne ansatte, innleide personer, osv.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    29. mars 2023, 10:00

  2. Frist for å melde interesse

    8. mai 2023, 10:00

  3. Åpningsdato

    8. mai 2023, 10:00

  4. Frist for innlevering

    8. mai 2023, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    8. aug. 2023, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner