Anbudsoversikt for Bistand til avtalegjennomgang i forbindelse med oppdraget «Trafikkavtalegjennomgang»

Brief

Bedriftsrådgivning

Jernbanedirektoratet trenger bistand til avtalegjennomgang i forbindelse med oppdraget «Trafikkavtalegjennomgang» for en periode på 1 år, med opsjon på forlengelse med 1 måned av gangen, inntil 6 måneder. Den maksimale totalverdien av kontrakten er 3,7 millioner kroner. Tjenestene skal omfatte en grundig gjennomgang av trafikkavtaler, og leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag samt miljøledelsestiltak eller -systemer og rutiner. Tildelingskriteriene er basert på pris (30%) og kvalitet (70%), hvor relevant kompetanse og erfaring fra sammenlignbare oppdrag vektlegges med 60%, og oppdragsforståelse med 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Bistand til avtalegjennomgang i forbindelse med oppdraget «Trafikkavtalegjennomgang»
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Anskaffelser
Kontakt telefon
+47 45978800
Adresse
Biskop Gunnerus' gate 14A, 0185 OSLO
Estimert verdi
3 700 000,00 kr
Beskrivelse
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av bistand til avtalegjennomgang i forbindelse med oppdraget «Trafikkavtalegjennomgang» Anskaffelsens anslåtte verdi over hele kontraktens løpetid, inkludert opsjoner er 3,7 MNOK, eks. mva. Avtalen inngås for en periode på et år, regnet fra 30.05.2025 til 29.05.2026. Jernbanedirektoratet skal ha opsjon på forlengelse av avtalen med 1 mnd. av gangen, inntil 6 mnd. Nærmere beskrivelse av anskaffelsen, dens formål og omfang finnes i SSA- O Bilag 1 Kundens beskrivelse av oppdraget.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tilbudt timepris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Under dette kriteriet vurderes: - Relevant kompetanse og erfaring fra sammenlignbare oppdrag (vekt 60%) - Oppdragsforståelse. Her vektlegges tilbyders evne til å forstå oppdragets kompleksitet, omfang og avgrensning reflektert i tilbudt løsningsforslag (vekt 40%)
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandør skal ha betalt skatt og merverdiavgift
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Leverandør skal ha miljøledelsestiltak eller -systemer og rutiner.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    22. apr. 2025, 08:26

  2. Frist for spørsmål

    19. mai 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    4 døgn

    26. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    26. mai 2025, 10:05

  5. Startdato for avtale

    13. juni 2025, 00:00

  6. Sluttdato for avtale

    12. juni 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner