Anbudsoversikt for Rammeavtale for leveranse av kontormøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Anskaffelsen tar sikte på å etablere en eller flere rammeavtaler for å dekke UiOs løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, undervisningsrom, læringssenter, pauseareal/ kjøkken (unntatt kjøkkeninnredning og hvitevarer), resepsjon, publikumsarealer, museer mv. Rammeavtalen vil omfatte alt fra mindre løpende bestillinger av en eller flere møbler til større anskaffelser i forbindelse med prosjekter som eksempelvis arealomdisponering og rehabilitering/ombygging av lokaler. Kontrakten omfatter levering, montering og retur av emballasje fra produkter kjøpt på avtalen. Det kan også være behov for innredningsforslag fra leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner