Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Reklame og markedsføring
Hjelmeland Kommune trenger markedsføringstjenester for å levere en rammeavtale til en verdi av 3 500 000 NOK. Det skal utvikles strategier og kampanjer for å bygge et godt omdømme, tiltrekke tilflyttere og skape lokal stolthet under slagordet "Hjelmeland Naturlegvis". Et viktig formelt krav er erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er kvalitet (kompetanse, erfaring og oppgaveforståelse): 40% og pris: 60%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
«Hjelmeland Naturlegvis» har sidan 2011 vore kommunen sin visjon, og blir eit innarbeidd slagord. Me signaliserer at me ynskjer å bruka natur og naturressursane til næring, rekreasjon og bukvalitet. Me ynskjer også å visa at Hjelmeland skal vera eit naturleg val for å bu, arbeida og besøkja.» «Hjelmeland Naturlegvis» er en satsning som skal skape et godt omdømme for Hjelmeland kommune, tiltrekke tilflyttere og bidra til at våre egne innbyggere trives og er stolte over hvor de kommer fra. Målet er å kommunisere utover egne kommunegrenser med tydelige budskap for å vise at vi er en kommune med svært attraktive attributter som skal tiltrekke og beholde nye innbyggere. For å oppnå dette er det viktig at våre egne innbyggere tror på det vi sier, og at de er enig med oss når vi sier at Hjelmeland er et bra sted å bo og leve i. Å bygge lokal stolthet er derfor en viktig.