Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reisebyrå- og turisttjenester

Statnett SF trenger reisebyråtjenester for å levere reduserte totalkostnader, reduserte transaksjonskostnader, økt bruk av digitale løsninger, og bedre sikkerhet for sine medarbeidere over 6 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Leverandøren skal tilby en løsning som inkluderer en brukervennlig bestillingsportal med god funksjonalitet og grensesnitt. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt ledelsessystem for kvalitet og et dokumentert ledelsessystem for informasjonssikkerhet. Anbudets vekting er pris: 30%, løsningsbeskrivelse og funksjonalitet: 70%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Statnett SF har behov for anskaffelse av rammeavtale for reisebyråtjenester. Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale om kjøp av reisebyråtjenester som medvirker til reduserte totalkostnader, reduserte transaksjonskostnader, økt bruk av digitale løsninger, og bedre sikkerhet for Statnett sine medarbeidere.

    Kontakt navn
    Odin Prosjekt AS
    Kontakt telefon
    97093944
    Adresse
    Nydalen allé 33, 0484 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren må ha tilstrekkelig finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten (dvs. god økonomi).

    Leverandøren skal ha og praktisere et godt og velfungerende ledelsessystem for kvalitet som dekker leveransen.

    Leverandøren skal ha et dokumentert og implementert ledelsessystem for informasjonssikkerhet som dekker leveransen til Statnett. Systemet skal tilfredsstille kravene i ISO 27001 eller tilsvarende.

    Leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    De beskrevne sammenlignbare oppdragene skal være relevante for denne anskaffelsen, og erfaringen skal være omfattende.

    Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre avtalen.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    utfylt prisskjema

    Beskrivelse

    Løsningsbeskrivelse (50 %) Kvalitet - Funksjonalitet og brukervennlighet (50 %) Oppdragsgivers vurdering av bestillingsportal vil vurderes etter oppdragsgivers vurdering av plattformens funksjonalitet, grensesnitt og brukervennlighet.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Løsningsbeskrivelse

    Beskrivelse

    Oppdragsgivers vurdering av bestillingsportal vil vurderes etter oppdragsgivers vurdering av plattformens funksjonalitet, grensesnitt og brukervennlighet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner