Anbudsoversikt for Rammeavtale innkjøp av el. tavler og skap til ATK

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Statens Vegvesen trenger en rammeavtale for innkjøp av elektriske tavler og skap til Automatisk trafikkontroll (ATK) systemet, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner over 3 år. Anskaffelsen omfatter tre typer skap (fotoskap, tunnelskap, måleskap) og fundament til måleskap, samt tre typer elektrotavler (Type A, Type M, Type B som opsjon) og en type elektrokabel (Loopkabel K151 som opsjon). Skapene er montert langs veger i Norge og er utsatt for et tøft miljø. Tildelingskriteriene er pris vektet 70% og miljø og klima vektet 30%, hvor det legges vekt på andelen resirkulert aluminium med et minimumskrav på 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale innkjøp av el. tavler og skap til ATK
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Mats Stenshagen Noreng
Kontakt telefon
+93 408798
Adresse
Innspurten 11C, 0663 OSLO
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Varighet
3 år
Beskrivelse
Fra 1989 er det i Norge i regi av Statens vegvesen utviklet og bygd ut et system for Automatisk trafikkontroll (ATK).Systemet måler farten på kjøretøy og tar bilde hvis kjøretøyet kjører over en satt hastighet.
Utstyret til systemet langs vegkanten er montert i tre forskjellige skaptyper; fotoskap, tunnelskap og måleskap.
Skapene er montert langs veger i Norge, både i og utenfor tunnel, og er således utsatt for et tøft miljø.
Anskaffelsen omhandler tre skaptyper og ett fundament:
• Fotoskap
• Tunnelskap
• Måleskap
• Fundament til måleskap
Anskaffelsen omhandler tre typer elektrotavler:
• Type A
• Type M
• Type B (opsjon)
Samt en type elektrokabel:
• Loopkabel K151 (opsjon)
Tildelingskriterium 1
Pris vektet 70%
utfylt prisskjema
Tildelingskriterium 2
Miljø og klima
Andel resirkulert aluminium Overoppnåelse av minimumskravet på 20%.
Kvalifikasjonskrav 1

Feil tittel i heading. feil eforms: Korrekt tittel: Skatteattest Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandøren skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Leverandøren skal på forespørsel fra Oppdragsgiver levere attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat, eller det land hvor leverandøren er etablert. Attesten skal vise om Leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. mai 2025, 12:49

  2. Frist for spørsmål

    20 døgn

    11. juni 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    16. juni 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner