Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Statens Vegvesen trenger en ny fjernaksessløsning for OT-utstyr, inkludert konsulentbistand, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner over 2 år. Anskaffelsen omfatter tilgang til fjernaksessløsningen, rådgivning for kontinuerlig forbedring og videreutvikling, samt mulighet for å bygge og produksjonssette løsningen for andre områder i etaten. Leverandøren må også kunne tilby relevant software og hardware for full realisering av løsningen. Tildelingskriteriene er pris (30 %), kvalitet (65 %), og standardbetingelser (5 %).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens hovedformål er å anskaffe og implementere en ny fjernaksessløsning for effektiv tilgjengeliggjøring av OT-utstyr for vegeierne og andre eksterne, samt konsulentbistand for å bistå interne ressurser. Mantra: «Brukerne skal ha tilgang til det de trenger (prinsipp tjenstlig behov og minste privilegium), når de trenger det, men ikke lenger enn det. Alle tilganger og endringer skal loggføres.» Fokus på innovasjon og videreutvikling av fjernaksessløsningen er viktig, slik at Statens vegvesen henger med på utviklingen og kan følge oppdateringer i markedet. Det er viktig at Leverandøren har et slikt fokus og holder produktet som en relevant og oppdatert tjeneste. Anskaffelsens formål og omfang er å finne en leverandør som kan gi: - Tilgang til en fjernaksessløsning for OT-utstyr i Statens vegvesen. - Tilgang til konsulentbistand på timesbasis for rådgivning, kontinuerlig forbedring og videreutvikling, som sikrer at Kunden får mest mulig utbytte av ny og oppdatert teknologi. - Mulighet for at Kunden kan bygge og produksjonssette fjernaksessløsning for andre områder i etaten, hvis behov for separate domener, eksempelvis Utekontroll, mm. - Mulighet for at Kunden skal kunne kjøpe relevant software og hardware som trengs for å realisere fjernaksessløsningen fullt ut.

    Kontakt navn
    Asbjørn Ellefsen Persen
    Kontakt telefon
    +90 845927
    Adresse
    Innspurten 11C, 0663 OSLO

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    For dette kriteriet vil Kunden vurdere tilbudt pris i bilag 6 til avtalen. I totalprisen inngår alle kostnader som påløper i hele avtaleperioden, og timepriser summeres ihht. oppgitte estimater.

    Beskrivelse

    Leverandørens besvarelse av bilag 1, vedlegg 3 Kravspesifikasjon. Se for øvrig punkt 5.1 under. Kravgruppene innen funksjonelle krav er vektet med følgende: "Multi-tenant" (25 %), "Innovasjon" (5 %), "Nettverk" (5 %), "Generelt" (10 %) og "Vedlikehold " (5 %). Kravgruppene innen ikke-funksjonelle krav er vektet totalt sett 15 %. Evalueringen vil ta utgangspunkt i innlevert dokumentasjon, videre vil demonstrasjonen også benyttes til å vurdere oppfyllelse av kravene.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Kravgruppen "Multi-tenant" er vektet med 25 %.

    Beskrivelse

    Kravgruppen "Innovasjon" er vektet med 5 %.

    Beskrivelse

    Kravgruppen "Nettverk" er vektet med 5 %.

    Beskrivelse

    Kravgruppen "Generelt" er vektet med 10 %.

    Beskrivelse

    Kravgruppen "Vedlikehold" er vektet med 5 %.

    Beskrivelse

    Kravgruppene innen ikke-funksjonelle krav er vektet totalt sett 15 %.

    Beskrivelse

    Kundens risiko knyttet til evt. standardvilkår vedlagt SSA-K/V. Standardbetingelser i forhold til Kundens Forretningsprinsipper. Utfyllelse av tabell 1 i bilag 9 i SSA-L.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner