Anbudsoversikt for Rammeavtale kjøp av datafangst og konstruksjon av Digital Terreng Modell (DTM)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kartlegging og geospatiale tjenester

Statens Vegvesen har inngått avtale med Sweco Norge AS for kompetanse til å levere datafangst og konstruksjon av Digital Terreng Modell (DTM) over 4 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 30%, kompetanse og erfaring tilbudt personell 40%, metode for datafangst 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Anko AS
  • Bangs Oppmåling AS
  • Field Geospatial AS
  • Nidaros Oppmåling AS
  • Pas Ingeniører AS
  • Scan Survey AS
  • Skanska Norge AS
  • Sweco Norge AS
Antall mottatte tilbud
15
Kontraktsverdi
20 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale kjøp av datafangst og konstruksjon av Digital Terreng Modell (DTM)
Kategori (CPV)
Estimert verdi
23 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Utfylt prisskjema, vedlegg 2 Tilbyder skal levere inn pris for hele landet for følgende tjenester: • Maksimal timepris for datafangst digital terrengmodell Se prisskjema under fane «DTM Datafangst» (50% vekt) • Maksimal timepris for digital terrengmodell konstruksjon Se prisskjema under fane «DTM Konstruksjon» (50% vekt)
Tildelingskriterium 2
Kompetanse og erfaring tilbudt personell
Utfylt kompetansematrise, vedlegg 3 Tilbyder må fylle ut kompetansematrisen med alle aktuelle personer de leverer inn tilbud på. I tillegg skal det vedlegges CV for alle tilbudte personer. Kompetanse vil bli vurdert ut fra den formelle utdanningen og erfaringen tilbudt personell har innen begge nevnte kategorier.
Tildelingskriterium 3
Metode for datafangst
Tilbyder må beskrive hvilke metoder for datafangst de kan tilby. I kravspesifikasjonen punkt 2.1 Datafangst DTM er det beskrevet en rekke metoder som vi ser for oss at vil være aktuelle for datafangst. Tilbyder må beskrive hvilke av disse metodene de kan tilby. Hvis tilbyder kan tilby metoder utover hva som er beskrevet i kravspesifikasjonen punkt 2.1, må tilbyder beskrive metoden(e).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner