Oslo Kommune Sykehjemsetaten
Rammeavtale for hvitevarer
Oslo Kommune Sykehjemsetaten trenger en rammeavtale for hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdningsapparater og elektronikk
DSS ønsker på vegne av departementsfelleskapet å inngå en rammeavtale for kjøp av hvitevarer, brunevarer og småelektronikk til pauserom og lignende. Det ønskes en enkel nettbasert løsning med rask levering og muligheter for å hente selv i Oslo-området.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDSS ønsker på vegne av departementsfelleskapet å inngå en rammeavtale for kjøp av hvitevarer, brunevarer og småelektronikk til pauserom og lignende. Det ønskes en enkel nettbasert løsning med rask levering og muligheter for å hente selv i Oslo-området.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Oslo Kommune Sykehjemsetaten trenger en rammeavtale for hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.