Anbudsoversikt for Rammeavtale – Kjøp av konsulenttjenester knyttet til samhandlingstjenester i Microsoft365

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (DIO) trenger konsulenttjenester for samhandlingstjenester i Microsoft 365, inkludert både offentlige sky- og on-premises-løsninger som SharePoint Server, for en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter rådgivning, vedlikehold, videreutvikling, feilrettinger og oppdateringer av Microsoft 365-produkter. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%) og relevant kompetanse (70%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante oppdrag fra de siste tre årene innen samhandlingsløsninger i Microsoft 365, samt beskrivelse av gjennomsnittlig årlig arbeidsstyrke de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale – Kjøp av konsulenttjenester knyttet til samhandlingstjenester i Microsoft365
Lokasjon
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Relevant kompetanse
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre leveransen, hvor blant annet kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt. Kredittvurderingen skal inneholde kredittverdighetsgrad (rating) av leverandøren – typisk angitt ved ratingkode eller kortfattet tekst. Vurderingen skal inkludere eller være vedlagt en forklaring på ratingkoden/skalaen av mulige ratingkoder. Vurderingen bør basere seg på siste årsregnskap
Kvalifikasjonskrav 2
Betaling av skatter og avgifter.
For norske leverandører: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no.
Kvalifikasjonskrav 3
Lovlig etablert virksomhet.
Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet.Dokumentasjonskrav: • Norske virksomheter: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak.• Utenlandske virksomheter: Bekreftelse på at virksomheten er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor virksomheten er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS .
Kvalifikasjonskrav 4
Tilstrekkelig evne og erfaring
Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag fra de siste tre årene. Beskrivelsene må også inkludere oppdragets verdi, tidspunkt og navn på mottaker (hvis mulig). Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Med relevante oppdrag menes konsulenttjenester innen leveranser av samhandlingsløsninger i Microsoft 365.
Kvalifikasjonskrav 5
Tilstrekkelig kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre en kontrakt av tilsvarende art og omfang. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner