Anbudsoversikt for Rammeavtale - Kjøp av tjenester knyttet til markedsanalyse og kundeinnsikt

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Møre og Romsdal Fylkeskommune trenger tjenester knyttet til markedsanalyse og kundeinnsikt for å levere en rammeavtale til en verdi av 12 000 000 NOK. Det skal gjennomføres ulike undersøkelser som kundetilfredshetsundersøkelser, reisevaneundersøkelser og andre analyser for økt innsikt. Et viktig formelt krav er at leverandør må ha erfaring med kvalitative og kvantitative markedsanalyser, inkludert større kundetilfredshets- og reisevaneundersøkelser, dokumentert med to referanseoppdrag fra de siste tre år. Anbudets vekting er kvalitet: 70% og pris: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - Kjøp av tjenester knyttet til markedsanalyse og kundeinnsikt
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Anne Høystakli (FRAM)
Kontakt telefon
+47 71258000
Adresse
Fylkeshuset Julsundvegen 9, 6412 MOLDE
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Beskrivelse
Anskaffelsen gjelder Rammeavtale for kjøp tjenester knyttet til markedsanalyse og kundeinnsikt. FRAM (Møre og Romsdal fylkeskommune) har behov for å kunne gjennomføre ulike undersøkelser og analyser, som for eksempel kundetilfredshetsundersøkelser, reisevaneundersøkelser og andre typer undersøkelser for økt markeds- og kundeinnsikt. Se mer om omfanget i Bilag 3.1 Oppdragsbeskrivelse. Klikk her https://permalink.mercell.com/212274947.aspx
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Dokumentasjonskrav: Norske selskap: Firmaattest fra Foretaksregisteret (ikke eldre enn 6 måneder) Utenlandske selskap: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som beskrevet i lovgivningen i den stat der leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Økonomisk gjennomføringsevne Leverandøren skal ha tilstrekkelig soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene tilsvarende kredittrating B. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et kredittvurderingsselskap med lisens til å behandle personopplysninger.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandørs tilsvarende erfaring Leverandør skal ha erfaring og kompetanse innen kvalitative og kvantitative markedsanalyser, herunder erfaring fra større kundetilfredshetsundersøkelser, reisevaneundersøkelser eller andre kundeundersøkelser som anses som relevant for utførelse av dette oppdraget. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal fremlegge dokumentasjon på erfaring fra to referanseoppdrag fra de siste tre år. Dette gjøres ved å fylle ut Prosedyreregler Bilag 3 Tilsvarende oppdrag.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    20. sep. 2023, 10:00

  2. Frist for å melde interesse

    20. okt. 2023, 10:00

  3. Åpningsdato

    20. okt. 2023, 10:00

  4. Frist for innlevering

    20. okt. 2023, 10:00

  5. Startdato for avtale

    1. jan. 2024, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    31. jan. 2024, 11:00

  7. Sluttdato for avtale

    4 år

    30. nov. 2028, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner