Anbudsoversikt for Rammeavtale kjøp av vikartjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arbeidsformidlingstjenester
Hovedformålet med denne anskaffelsen er å dekke departementsfelleskapets behov for vikarer i hovedsak ved sykdom, permisjoner, ferier og for spesielle ad – hoc oppdrag. Det vil være varierende lengde på oppdragene. Områdene det er behov for vikarer ligger innenfor arkiv, forværelse, regnskap, enklere saksbehandling o.l. og innefor IKT, herunder i hovedsak på brukerstøtte. Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år fra signering. Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1 år. Rammeavtalen vil tre i kraft umiddelbart ved signering. Denne anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter som følger: 1. Delkontrakt I: Administrasjon For delkontrakt I er avtalens anslåtte verdi mellom 12 og 18 millioner NOK eks. mva. den nærmeste 4-årsperioden. 2. Delkontrakt II – IKT For delkontrakt II er avtalens anslåtte verdi mellom 10 og 15 millioner NOK eks. mva. den nærmeste 4-årsperioden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Rammeavtale kjøp av vikartjenester
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 33 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes vikarformidling innenfor de fagområdene som er omfattet av delkontrakten. Referanseoppdragene skal samlet sett dokumentere at leverandøren har relevant erfaring fra levering av vikarer innenfor alle fagområdene som er angitt i bilag 1. Dette innebærer ikke at ett enkelt referanseoppdrag må innebære vikarformidling innenfor alle de angitte fagområdene. Det er tilstrekkelig at oppdragene samlet dokumenterer slik erfaring. Med tilsvarende oppdrag menes ikke oppdrag av tilvarende verdi som denne anskaffelsen. For å kunne regnes som tilsvarende må oppdragenes årlige verdi imidlertid overstige 1 MNOK. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.