Anbudsoversikt for Rammeavtale Kontormøbler og innredning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Det er nødvendig å anskaffe kontormøbler som for eksempel platemøbler, kontorstoler, miljømøbler og innredning, herunder tekstiler og interiør som gardiner, tepper, lydabsorbenter etc. og for å tilrettelegge for fungerende kontorarbeidsplasser til alle ansatte. Det er behov for at leverandør både tilbyr kjøp av nye møbler samt leasing slik at fleksibilitet ivaretas ved endring eller flytting til nye arealer/lokaler. Denne anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter som følger: • Delkontrakt 1 – Kjøp og leasing av nye møbler Estimert verdi 52 millioner NOK for periode på fire år • Delkontrakt 2 – Kjøp av brukte møbler Estimert verdi 1,6 millioner NOK for periode på fire år. Rammeavtalenes varighet er 2 år med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år med ett år av gangen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale Kontormøbler og innredning

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner