Anbudsoversikt for Rammeavtale kvantitative og kvalitative undersøkelser

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett foretak som skal bistå med å planlegge, gjennomføre og analysere ulike typer kvantitative og kvalitative undersøkelser. Enova gjennomfører ca. 5-8 markeds- og interessentundersøkelser per år. Dette omfatter både faste undersøkelser og undersøkelser ved identifisering av spesifikke behov. Både kvantitative og kvalitative undersøkelser og en kombinasjon av disse vil være aktuelt. Formålet med undersøkelsene er å skaffe beslutningsunderlag for strategi- og planarbeid samt å måle effekten av markeds- og kommunikasjonsarbeidet. Relevante metoder for de kvalitative undersøkelsene vil typisk være intervjuer og fokusgrupper. Oppdragsgiver ønsker bistand til rådgivning, planlegging, utforming og kvalitetssikring av undersøkelsene, i tillegg til gjennomføring og analyse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kantar Media Norge AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
6 400 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 6 400 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale kvantitative og kvalitative undersøkelser
Tildelingskriterium 1

Kompetanse og erfaring for tilbudt kjerneteam
Tildelingskriterium 2

Gjennomføringsevne
Tildelingskriterium 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner