Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Markeds- og opinionsundersøkelser
Ruter ønsker å inngå rammeavtaler med leverandører som kan dekke Ruters behov for markedsanalysetjenester knyttet til kvantitative og kvalitative undersøkelser. Det er ikke konkurranse om pris i tildeling av rammeavtale, det skal konkurreres om pris i minikonkurransene
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS trenger transporttjenester for vestregionen, inkludert ruteområdene Vestre Aker og Østre Bærum (Ro 1) samt Lommedalen og Vestre Bærum (Ro 2), med mulighet for å tilby begge ruteområdene samlet. Kontrakten er en tjenesteavtale med en maksimal totalverdi på 2,847 milliarder kroner. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til tilbyderens finansielle og økonomiske stilling, skatteattest, juridiske stilling, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.