Anbudsoversikt for Rammeavtale medieanalyse

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Medietilsynet har til hensikt å inngå en rammeavtale for fire år, hvorav to år er fast og med opsjon på ett pluss ett år med flere leverandører. Rammeavtalen skal ivareta Medietilsynets behov for tilgang til og analyser av innholdsdata på nett, papir, radio og tv i utviklingen av et mediemangfoldsregnskap. Innenfor avtalen ligger både leie av kapasitet til gjennomføring av kartlegginger og analyser, samt kjøp av analyser utført av ekstern part. Avtalen vil årlig ligge på 500 000 kroner til 1 000 000 kroner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale medieanalyse
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav 2

Se konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav 3

Se konkurransegrunnlaget

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner