Anbudsoversikt for Rammeavtale medieplassering

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arrangementstjenester

Enova ønsker å inngå rammeavtale med ett mediebyrå som dekker Enovas behov innenfor strategisk medieplanlegging og mediekjøp. Dagens mediebilde gir nye muligheter for spisset kommunikasjon og segmentering. Enova ønsker å effektivisere og optimalisere mediekjøp og skape klarere synergier mellom egne og betalte kanaler. For å få til dette trenger vi blant annet strategisk medieplanlegging, kunnskap om utvikling og effektiv bruk av medier, forhandling og rådgivning. Leverandøren skal bistå Enova med dette og samtidig bidra til å utvikle Enova som bestiller av slike tjenester. Leverandøren må også kunne gi råd i bruk av relevante mediekanaler for en organisasjon som Enova. Omfanget av mediekjøp estimeres til ca. NOK 10-15 mill. inkl. mva. pr. år. Dette er kun et estimat og er ikke å anse som forventet mediekjøp hvert år i avtaleperioden.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Mediabrands AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
3 200 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 3 200 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale medieplassering

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner