Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid og vedlikehold

Kvinesdal kommune har inngått en rammeavtale med Traftec AS for drift og vedlikehold av veilys i kommunen. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år, med en estimert årlig verdi på 500 000 kroner ekskl. mva., og en maksimal totalverdi på 2,29 millioner kroner ekskl. mva. Tjenestene omfatter alle relevante oppgaver og materiell knyttet til drift og vedlikehold av veilys, med fokus på miljømessig og kostnadseffektiv utførelse. Det var krav om dokumentasjon av forpliktende bruk av kjøretøy med nullutslippsteknologi, inkludert servicebiler, liftbil og kranbil. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Traftec AS
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 2 299 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale med én leverandører, som på en miljømessig og kostnadseffektiv måte dekker behovet for drift og vedlikehold av veilys. Avtalen vil omfatte alle relevante oppgaver og materiell i forbindelse med drift og vedlikehold av veilys/veilysanleggene. Rammeavtalen skal gjelde veilysene som Kvinesdal kommune har ansvar for å drifte. Per mars 2025 har Kvinesdal kommune ca. 1 400 lyspunkt. Se bilag 1A Oversikt over veilys i Kvinesdal kommune for nærmere om lyspunkt. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1. Rammeavtalen for drift og vedlikehold av veilys skal inngås med 2 års varighet, med opsjon for Kunden på forlengelse av avtalen med ytterligere ett år to ganger (1+1 år), til sammen maksimal avtaleperiode på 4 år. Oppstart avtalen er den dato kontrakten er signert av begge parter. Estimert årlig verdi utgjør omkring 500 000 NOK ekskl. mva., herunder 2 MNOK ekskl. mva. over rammeavtalens maksimale varighet på 4 år. Maksimalt uttak på rammeavtalen er 2,29 MNOK ekskl. mva.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse jf. anskaffelsesforskriften § 8-3. Denne prosedyren gir alle interesserte tilbydere mulighet til å levere tilbud.

    Kontakt navn
    Frida Lunde Uberg
    Kontakt telefon
    +47 95493549
    Kontakt e-post
    frida@odinprosjekt.no
    Adresse
    Nesgata 11, 4480 KVINESDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd kapasitet vurderes ut fra avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring.

    Leverandør skal ha et tilfredsstillende miljøstyringssystem.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert

    Leverandøren skal være registrert i Elvirksomhetsregisteret, jf. forskrift om elektroforetak og kvalifikasjonskrav for arbeid knyttet til elektriske anlegg og elektrisk utstyr § 3

    Leverandøren skal ha god erfaring med gjennomføring av sammenlignbare oppdrag.

    Tilbyder må ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne for å gjennomføre kontrakten. Det kreves at tilbyder har tilgjengelig minimum én energimontør med fagbrev.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes total evalueringssum i bilag 3A - Prisskjema. Dokumentasjon: Ferdig utfylt prisskjema, jf. bilag 3A.

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes forpliktende bruk av kjøretøy med nullutslippsteknologi for følgende to underkriterier: 1. Vanlige servicebiler/varebil 2. Liftbil og kranbil Dokumentasjon: Angivelse av forpliktende prosentvis bruk av kjøretøy med nullutslippsteknologi for hver av underkriteriene. Se krav 20 i bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Forpliktende bruk av kjøretøy med nullutslippsteknologi for vanlige servicebiler/varebil.

    Beskrivelse

    Forpliktende bruk av kjøretøy med nullutslippsteknologi for liftbil og kranbil.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner