Anbudsoversikt for Rammeavtale om inventar, møbler og kontorinnredning - NY UTLYSNING
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Statsbygg ber om tilbud på rammeavtale om inventar, møbler og kontorinnredning.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale om inventar, møbler og kontorinnredning - NY UTLYSNING
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves at tilbyder har et lovlig etablert foretak Firmaattest, for utenlandske firmaer kreves tilsvarende attest bestemt ved lovgivningen i det landet hvor foretaket er registrert.
Det kreves at tilbyder har tilfredsstillende økonomisk gjennomføringsevne. Statsbygg vil gjennomføre en kredittvurdering av tilbyder. Tilbyder kan i tillegg bli bedt om å sende inn revisorbekreftede årsregnskaper.
Tilbyder skal ha god erfaring fra oppdrag med overføringsverdi Beskrivelse av leverandørens inntil 5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, innhold i leveransene, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem 3.parts sertifisering som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller annen dokumentasjon på tilsvarende miljøledelsestiltak. Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som skal sikre at tilbyder er egnet til å oppfylle de etiske kontraktsvilkår som gjelder for denne kontrakten, jf. 4.1 Rødboka pkt. 29 Etisk handel. Dette innebærer at tilbyder skal ha metoder for kvalitetssikring som beskriver hvordan selskapet arbeider for å etterleve krav til etisk handel i virksomheten og i leverandørkjeden. Leverandøren skal fremlegge utfylt svarskjema for delkrav med tilhørende dokumentasjon knyttet til følgende forhold: 1. System for sporbarhet i leverandørkjeden 2. Risikoanalyse av utvalgte produkter 3. Formidling av og system for oppfølging av Code of Conduct i leverandørkjeden En beskrivelse av hvert enkelt delkrav og krav til dokumentasjon foreligger i eget vedlegg: "Delkrav og svarskjema for etisk handel". MERK: Tilbyder skal dokumentere og fylle ut skjema i henhold til spesifikasjonene i vedlegget.