Anbudsoversikt for Rammeavtale om kjøp av større kantineutstyr og service

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Industrielt kjøkkenutstyr

Formålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av kantineutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS), og service på utstyret. Avtalen inngås med DSS, men øvrige etater tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Avtalen er eksklusiv innenfor avtalens standard portefølje som spesifisert i Bilag 1 til kontrakt. Avtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år. Kontraktenes verdi er estimert til totalt NOK 5 -7 millioner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale om kjøp av større kantineutstyr og service
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes leveranser av storkjøkkenutstyr som spesifisert i Bilag 1 til kontrakt. Beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Kort beskrivelse av leveransen. • Tidspunkt for gjennomføring. • Omfang av leveranse i beløp. • Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen innenfor de angitte rammer og frister. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene. Krav: Leverandøren skal ha et tredjepartsattestert miljøledelsessystem eller – standard, av typen EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende. Dokumentasjon: Leverandøren skal legge frem lisensnummer på sertifiseringen og kopi av attest. Oppdragsgiver godtar annen dokumentasjon for tilsvarende miljøledelsessystem eller standard dersom leverandøren ikke har mulighet til å få slike attester innen tilbudsfristen, og dette ikke skyldes leverandøren selv. Dette forutsetter at leverandøren dokumenterer at disse tiltakene tilsvarer de etterspurte miljøledelsessystemene eller -standardene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner