Anbudsoversikt for Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service

Brief

Industrielt kjøkkenutstyr

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) trenger en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service til kantiner i Oslo, med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner over 4 år (2+1+1). Avtalen skal dekke både eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr, og kan også benyttes av Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Det er ingen kjøpsforpliktelser knyttet til avtalen, og den er ikke eksklusiv. Leveransen omfatter kantineutstyr, og nærmere beskrivelse finnes i bilag 1 til avtalen. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale om kjøp av storkjøkkenutstyr og service
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Vinushiha Garithas
Kontakt telefon
+47 22249090
Adresse
Akersgata 64, 0180 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Beskrivelse
ormålet med denne rammeavtalen er å legge forholdene til rette for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser av storkjøkkenutstyr til alle kantiner som driftes av kantineoperatør tilknyttet avtale med Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS). Avtalen skal også dekke service på eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr. Avtalen inngås med DSS. Øvrige virksomheter tilknyttet departementsfellskapet, Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten kan også benytte denne avtalen og er å anse som Kunde iht. denne avtalen. Rammeavtalens varighet vil være 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1 år på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 5 – 7 mill. NOK ekskl. mva. for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et retningsgivende estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for Kunden. Kunden har en rett, men ingen plikt, til å kjøpe varer og service på denne rammeavtalen. Kunden er ikke forpliktet til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Avtalen er ikke eksklusiv. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Betaling av skatter og avgifter Dokumentasjon: For norske leverandører: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    8. mai 2025, 13:22

  2. Frist for innlevering

    21 døgn

    12. juni 2025, 10:00

  3. Vedståelsesfrist

    12. sep. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner