Sauda kommune har avlyst konkurransen om en rammeavtale for innkjøpsbistand på grunn av behovsendring. Formålet med anskaffelsen var å dekke kommunens behov for innkjøpsbistand, inkludert planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av offentlige anskaffelser, samt generell rådgivning og kurs. Tjenestene skulle leveres i Rogaland.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Besluttning av oppdragsgiveren på grunn av behovsendring
Antall mottatte tilbud
13
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Om anbudet
Anskaffelsens formål er å inngå rammeavtale med en leverandør som kan dekke kundens behov for innkjøpsbistand. Sauda kommune har siden sommeren 2023 ikke hatt egne personer på innkjøp, og det er heller ikke planlagt å tilsette en person som innehar denne kompetansen. Hovedformålet av anskaffelsen er at ansatte i Sauda kommune skal minimere egne ressurser og tid på anskaffelser, og kunne overlate anskaffelsesprosessen til leverandør.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdraget vil i hovedsak bestå av planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av offentlige anskaffelser i samarbeid med oppdragsgiver. Leverandøren skal følge hele anskaffelsesprosessen fra start til slutt, men oppdragsgiver forbeholder seg likevel retten til å kunne gjøre bestillinger som kun gjelder enkelte deler av anskaffelsesprosessen. Leverandør må også kunne bistå oppdragsgiver med generell rådgiving/bistand, kurs/foredrag og lignende knyttet til offentlige anskaffelser dersom kunden ønsker dette.Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg 1 - Kravspesifikasjonen.