Anbudsoversikt for Rammeavtale på trykte bøker til leseprosjektet READ Agder

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bokhandel og forlagsvirksomhet

Regional koordineringsgruppe for oppvekst og utdanning har opprettet et regionalt leseprosjekt kalt READ Agder. Leseprosjektet READ Agder har til formål å gi økt leseglede blant barn og unge i alderen 1-13 år, og støtte foreldres involvering i barnas lesing. Det skal kjøpes inn trykte bøker som kan lånes ut til barn og foreldre gjennom prosjektet i prosjektperioden. Prosjektperioden løper fra avtaledato 2022 og ut desember 2024. Anskaffelsen omfatter både skjønnlitterære bøker og faglitteratur, på nynorsk og bokmål. Oppdragsgiver ønsker opsjon på følgende: - Helplasting av bøker - Innsetting av RFID-brikker i bøker

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på trykte bøker til leseprosjektet READ Agder
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
30 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste tre årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-postadresse) samt en kort beskrivelse av oppdraget. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Vedlegg 5 kan benyttes. Krav: Leverandør skal ha implementert og ha et fungerende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av firmaets kvalitetssikringssystem som er implementert i virksomheten. Dersom leverandør er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, vil det være tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Krav: Leverandøren skal ha implementert og ha et godt system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsessystem som er implementert i virksomheten. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3.-parts verifiserte systemer, vil det være tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner