Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Hjelpemidler til handikappede

Kristiansand Kommune har inngått avtale med Etac AS for kompetanse til å levere personløftere, seil og hygienehjelpemidler på sted i Agder til en verdi av 5 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 30%, produktenes egnethet: 50%, garanti: 10% og responstid: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Etac AS
    • Tk-service AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
5 000 000 kr

Om anbudet

    Kristiansand kommune skal anskaffe personløftere, seil og hygienehjelpemidler til institusjoner.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen omfatter personløftere, seil og hygienehjelpemidler til institusjoner, inkludert service/vedlikehold og årskontroller. Takheiser og skinnesystem er ikke omfattet av konkurransen. Ved bygging /ombygging av institusjoner er disse produktene  del av totalentreprisen, og ikke del av denne konkurransen.Av øvrig sortiment er det tilfeller av produkter som omfattes av andre avtaler. I slike tilfeller forbeholder oppdragsgiver seg retten til å velge hvor produktene skal kjøpes.

    Kontakt navn
    Markus Vesterhus-Tvedt
    Kontakt telefon
    +47 48203852
    Adresse
    Rådhusgata 18, 4611 KRISTIANSAND S

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbyder må fylle ut Vedlegg 4 Produktogprisskjema_personløft, i henhold til Vedlegg 3 Kundenskravspesifikasjon. Tilbyder med lavest Totalsum til evaluering gis en uvektet score på 10 i evalueringen. Øvrige tilbydere får sin score redusert etter formelen: Oppnådd score =10 x (lavest pris/tilbudt pris).

    Evalueringsmetode

    Tilbyder med lavest Totalsum til evaluering gis en uvektet score på 10 i evalueringen. Øvrige tilbydere får sin score redusert etter formelen: Oppnådd score =10 x (lavest pris/tilbudt pris).

    Beskrivelse

    I evalueringen vil produktene bli vurdert i forhold til: Egnethet for brukergruppen, Funksjonalitet for brukere, Design, Ergonomi for de ansatte, HMS hensyn, Funksjonalitet, Støy, Rengjøring, Vedlikehold. Dokumentasjon: Tilbydere skal legge ved utfyllende produktinformasjon og bilder for tilbudte produkter i produkt- og prisskjema. Vurderingene utføres av brukerutvalget og vil være basert på faglig skjønn. Evalueringen baseres på en totalvurdering av alle elementene som er nevnt ovenfor. Det er ikke slik at alle de ulike elementene nødvendigvis betyr like mye i vurderingen av tilbudene.10 poeng tildeles tilbudet som vurderes best egnet, basert på punktene over. De øvrige tildeles lavere poeng, avhengig av hvordan de blir vurdert opp mot beste produkt. Hvis flere har tilbudt samme produkt, eller hvis flere tilbudte produkter vurderes likeverdig, kan lik poengsum tildeles flere.

    Evalueringsmetode

    Vurderingene utføres av brukerutvalget og vil være basert på faglig skjønn. Evalueringen baseres på en totalvurdering av alle elementene som er nevnt ovenfor. Det er ikke slik at alle de ulike elementene nødvendigvis betyr like mye i vurderingen av tilbudene.10 poeng tildeles tilbudet som vurderes best egnet, basert på punktene over. De øvrige tildeles lavere poeng, avhengig av hvordan de blir vurdert opp mot beste produkt. Hvis flere har tilbudt samme produkt, eller hvis flere tilbudte produkter vurderes likeverdig, kan lik poengsum tildeles flere.

    Beskrivelse

    Leverandøren skal oppgi garanti (varighet og innhold) på produkter i produkt- og prisskjema, vedlegg 6 Garanti. 10 poeng tildeles det tilbudet som vurderes som best etter en totalvurdering av inngitt tilbud i vedlegg 6 Garanti. Tilbud kan vurderes likeverdige og tildeles lik score. De øvrige tildeles lavere poeng, vurdert opp mot beste tilbud.

    Evalueringsmetode

    10 poeng tildeles det tilbudet som vurderes som best etter en totalvurdering av inngitt tilbud i vedlegg 6 Garanti. Tilbud kan vurderes likeverdige og tildeles lik score. De øvrige tildeles lavere poeng, vurdert opp mot beste tilbud.

    Beskrivelse

    Forpliktende responstid på serviceoppdrag, herunder hasteoppdrag. Oppdragsgiver ønsker at leverandør konkretiserer og forplikter seg til responstid ved ulike typer serviceoppdrag. For ytterligere informasjon, se vedlegg 7: Forpliktende responstid serviceoppdrag. 10 poeng tildeles den tilbyder som har inngitt det tilbudet som vurderes som best (kortest responstid). Tilbud kan vurderes likeverdige og tildeles lik score. De øvrige tildeles lavere poeng, vurdert opp mot beste tilbud.

    Evalueringsmetode

    10 poeng tildeles den tilbyder som har inngitt det tilbudet som vurderes som best (kortest responstid). Tilbud kan vurderes likeverdige og tildeles lik score. De øvrige tildeles lavere poeng, vurdert opp mot beste tilbud.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - Personløftere, seil og hygienehjelpemidler
Lokasjon
Estimert verdi
5 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner