Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Renholdstjenester, drift og vedlikehold

Birkenes Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Avtalen dekker behov for nedvask og rydding av sosialboliger, leiligheter, rengjøring i forbindelse med byggeprosjekter, samt renhold ved utleie av kommunale bygg til arrangementer i Agder. Leverandøren må stille med eget utstyr og forbruksmateriell. Tildelingskriteriene er pris, kvalitet og miljø, hvor leverandøren må beskrive oppdragsforståelse, tiltak for høy kvalitet, og miljørutiner. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra lignende oppdrag dokumentert med referanseprosjekter, samt rutiner for kvalitetssikring og miljøledelse, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsen skal dekke Oppdragsgivers behov for gjennomføring av oppdrag tilknyttet nedvask og rydding av sosialboliger, leiligheter, rengjøring i forbindelse med byggeprosjekter og øvrige ad-hoc / oppdragsbasert renhold som måtte oppstå for kommunen. Anskaffelsen skal også dekke Oppdragsgivers behov for renhold og rydding i forbindelse med utleie av kommunale bygg til ulike arrangementer. Dette innebærer utførelse av enkeltstående oppdrag der leverandøren stiller med eget utstyr og forbruksmateriell. Slike oppdrag vil omfatte klargjøring og rengjøring før og etter arrangementer ved utleie av kommunale bygg.

    Kontakt telefon
    37 28 15 00
    Adresse
    KOMMUNEHUSET, 4760 BIRKELAND

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av sammenlignbare oppdrag som denne avtalen skal dekke.

    Leverandør skal ha rutiner for kvalitetssikring.

    Leverandøren skal et godt system for miljøledelse.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Ferdig utfylt prisskjema, jf. Bilag 4a

    Beskrivelse

    • Oppdragsforståelse (maks to A4-sider) Leverandøren skal beskrive hvordan de forstår og planlegger å gjennomføre oppdragene i denne rammeavtalen. Oppdragsforståelsen bør inneholde: o Hvordan leveransen vil organiseres og gjennomføres o Tiltak for å sikre høy kvalitet o Rutiner for å håndtere avvik • Flytting av beboere, jf. Bilag 1 krav 1.5

    Beskrivelse

    • Leverandøren skal beskrive sine rutiner og tiltak for å minimere miljøpåvirkning i forbindelse med tjenesten. Beskrivelsen skal være konkret og relevant for denne rammeavtalen. Dette kan inkludere, men er ikke begrenset til: o Håndtering og sortering av avfall fra renhold o Bruk av vann- og energisparende metoder o Transport og logistikk

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale - Renhold - Nedvask
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
1 200 000,00 kr
Varighet
4 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner