Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Vaksdal Kommune trenger en rammeavtale for tømming av slam og kontroll av avløpsanlegg i Vestland, med en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Avtalen omfatter tjenester som lasting, transport, tømming av slam/septik, kontroll av private avløpsanlegg, samt håndtering av publikum, og krever at leverandøren har kapasitet og egnet utstyr til å håndtere en viss økning eller endring av anlegg. Leverandøren må ha gode rutiner for kvalitetsstyring og et etablert miljøledelsessystem, hvor ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon. Videre må leverandøren ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne, inkludert reservekapasitet for mannskap og utstyr.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Hensikten med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale for tømming av slam fra private avløpsanlegg (slamavskillere og tette tanker) og kommunale anlegg for Vaksdal kommune, samt transport av slam til egnet behandlingsanlegg. Rammeavtalen omfatter også kontroll og innrapportering av tilstanden til private anlegg.Hovedtrekkene i prosedyrenArbeidet i rammeavtalen omfatter lasting, transport, tømming av slam/septik, kontroll av private avløpsanlegg og håndtering av publikum. Dette vil være en kontinuerlig prosess gjennom året, plan for arbeidet fastsettes i samarbeid med oppdragsgiver. Andre tjenester som naturlig høyrer inn under avtaleområdet kan også bli omfatta av rammeavtalen. Andre oppgaver er å suge/ spyle sandkummer, ledningsnett, pumpestasjoner osv. Leverandør må ha kapasitet og egnet utstyr til å kunne håndtere en viss økning/endring av anlegg i avtalen. Oppstartsdato for rammeavtalen er snarlig etter utløpet av karensperioden. Leverandør må kunne ta på seg innsamling av slam for planlagte tømminger fra mai 2025.

    Kontakt telefon
    56 59 44 00
    Kontakt e-post
    vaksdal@kommune.no
    Adresse
    Konsul Jebsensgata 16, 5722 DALEKVAM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å handtere kontraktsforpliktelsene.

    Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring, som dekker de aktivitetene som er omfattet av denne avtalen.

    Leverandøren skal ha et etablert miljøledelsessystem, som dekker de aktivitetene som er omfattet av denne avtalen.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Lignende oppdrag er enten rammeavtale eller handtering av en rekke enkeltoppdrag, som samlet tilsvarer de oppdragene som er omfattet av denne avtalen.

    Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne til å gjennomføre de oppdragene som omfattes av rammeavtalen innenfor gitte rammer og frister. Leverandør må disponere over tilstrekkelig antall mannskaper, kjøretøy, maskiner og utstyr til å handtere de oppdragene som omfattes av rammeavtalen, jf. Bilag 1 Kravspesifikasjon. Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær, og leverandøren må derfor ha reservekapasitet på mannskap, kjøretøy, maskiner og utstyr.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner