Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Persontransporttjenester
Ruter AS har inngått en rammeavtale med Minibuss24-7 AS, Arnor E Jenssen Turbusstransport AS, Unibuss AS, Vy Buss AS, Nobina AS, Connect Bus Norge AS og Oslo Taxibuss AS for levering av veitransporttjenester. Avtalen har en total verdi på 1,6 milliarder kroner og omfatter transporttjenester i Oslo-området. Konkurransen ble gjennomført som en konkurranse med forhandling, og det ble mottatt syv tilbud.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter (også kalt «Oppdragsgiver) inviterer med dette til deltagelse i konkurransen "Rammeavtale Transporttjenester 2025". Konkurransen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser og forskrift 12. august 2016 nr. 975 om innkjøpsregler i forsyningssektorene (forsyningsforskriften) del I og II. Konkurransen blir gjennomført som konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring. Tilbyderne oppfordres til å gjennomgå konkurransegrunnlaget nøye og sette seg inn i reglene for konkurransen. Hvis konkurransegrunnlaget oppleves som uklart, oppfordres tilbyderne til å stille spørsmål til Oppdragsgiver.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen blir gjennomført som konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring.
Se konkurransegrunnlag.
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransegrunnlag
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger konsulentbistand til plan- og reguleringssaker for pågående og vedtatte leveranser knyttet til oppgradering, utvidelser og nyetablering av bussanlegg og sjåførfasiliteter med energiinfrastruktur i Oslo og Akershus, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Konkurransen har en to-trinnsprosedyre med kvalifikasjons- og tilbudsfase. Tildelingskriteriene er pris (66,6667%) og svar på oppdragsbeskrivelsen (33,3333%).
Ruter AS planlegger anskaffelsen av et flåtestyringsverktøy og inviterer leverandører til å delta i markedsdialog for å gi innspill.