Anbudsoversikt for Regionalt historiesenter Domkirkeodden - AV-utstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Datamaskinhandel og tilhørende utstyr

Anno Museum AS trenger AV-utstyr for det nye Regionalt Historiesenter på Domkirkeodden i Innlandet, med en kontraktsvarighet på 1 år. Prosjektet innebærer levering og montering av AV-løsninger i et museumsbygg på underkant av 5000 kvadratmeter, som skal oppfylle ambisiøse bærekraftsmål. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%), hvor kvalitet inkluderer oppfølgning i garantitiden, teknisk ytelse, brukervennlighet, og miljøhensyn. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens kvalitetssikringssystem og referanseprosjekter fra de siste fem årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Regionalt historiesenter Domkirkeodden - AV-utstyr
Lokasjon
Varighet
12 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Tilbudsskjema med spesifikasjon av enhetspriser. Totalprisen skal inkludere montering og service og oppfølgning i garantitiden
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Oppfølgning i garantitiden; herunder brukeropplæring Teknisk ytelse, holdbarhet, brukervennlighet Miljøhensyn; energiforbruk, resirkulering, mulighet for å skifte deler, avfallsbehandling byggeplass
Kvalifikasjonskrav 1
Kredittvurdering
Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Kvalitetsikringssystem
Redegjørelse for leverandørens kvalitetssikringssystem som inneholder en overordnet beskrivelse av innholdet, herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Referanseprosjekter
Det skal gis en oversikt over de viktigste relevante arbeidene tilbyderen har utført i løpet av de siste fem årene. Også dokumentasjon for relevante arbeider som tilbyderen har utført for mer enn 5 år siden vil kunne bli tatt i betraktning. Oppdragsgiver kan godta referanser der del-oppgaver av relevans er i det vesentlige er ferdigstilt, selv om prosjektet ikke er ferdigstilt. For hvert referanseprosjekt skal det angis: • Navn på mottaker (oppdragsgiver) • Beskrivelse av hva kontraktarbeidene gikk ut på, herunder relevansen i forhold til kvalifikasjonskravet. • Hvilke arbeider som ble utført av leverandøren selv, og hvilke arbeider som ble utført av underleverandører (kontraktsmedhjelpere). • Tidspunkt for leveransen. • Kontraktens verdi • Referanseperson/kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse, og angivelse av vedkommendes rolle hos oppdragsgiver under kontrakten. Det må tydelig fremgå for hvert prosjekt hvilke oppgaver tilbyderen selv har utført og hvilke oppgaver som er utført av underleverandører. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner