Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reisebyrå- og turisttjenester

Bane Nor SF har inngått avtale med Global Business Travel AS for reisebyråtjenester til å levere bestilling og organisering av tjenestereiser og hotellopphold over 6 år til en verdi av 50 000 000 NOK. Anbudets vekting var totalpris per år (1), klima og miljø (40 %), ønskede krav til leveransen (20 %), og brukervennlighet i bestillingsportal (40 %).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Global Business Travel AS
Andre tilbydere
  • Berg-hansen Reisebureau AS
  • G Travel AS
Kontraktsverdi
50 000 000 kr

Om anbudet

    Denne anskaffelsen gjelder kjøp av reisebyråtjenester, herunder bestilling og organisering av tjenestereiser og hotellopphold og arrangementer for Bane NORs faste og midlertidige ansatte og innleide (brukere). Bestillingsprosessen skal utføres gjennom en dedikert web-bestillingsportal, laget for å effektivisere og forenkle kjøp av tjenestereiser og overnatting. Denne portalen vil tillate brukerne å selvstendig håndtere reservasjoner av flyreiser, hotellopphold og leiebil uten bistand fra Leverandøren. Leverandøren skal også tilby applikasjon for mobiltelefoner, der brukerne selvstendig kan håndtere enkelte reservasjoner selv. Kontrakten omfatter også bestilling og organisering av opphold for beboere som bor i nærheten av støyende arbeider langs togstrekninger og som har krav på alternativ overnatting (naboovernatting).

    Kontakt navn
    Zaera Mahmood
    Kontakt telefon
    +47 22 45 50 00
    Adresse
    Schweigaards gate 33, 0191 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet evalueres totalpris per år. I bilag 5 har Oppdragsgiveren estimert et forbruk per år. I evalueringen kommer Oppdragsgiveren til å multiplisere prisene med oppgitt forbruk per år. Pris på opsjoner inngår ikke i evalueringen. Det er knyttet usikkerhet til estimatet. Estimatet er derfor ikke bindende i kontraktsperioden

    Beskrivelse

    Kvalitet 1: Klima og miljø – 40 % av kvalitetskriteriet: Leverandørens besvarelse av hvordan leverandørens leveranser i kontrakten og tilbudt bestillingsløsning bistår Oppdragsgiverens brukere med å gjøre mer miljøvennlige valg når man bestiller reiser. Kvalitet 2: Leverandørens tilbud på ønskede krav til leveransen – 20 % av kvalitetskriteriet. Kvalitet 3: Brukervennlighet i tilbudt bestillingsportal – 40 % av kvalitetskriteriet. Kvalitet på opsjoner inngår ikke i evalueringen

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Leverandørens besvarelse av hvordan leverandørens leveranser i kontrakten og tilbudt bestillingsløsning bistår Oppdragsgiverens brukere med å gjøre mer miljøvennlige valg når man bestiller reiser

    Beskrivelse

    Leverandørens tilbud på ønskede krav til leveransen

    Beskrivelse

    Brukervennlighet i tilbudt bestillingsportal

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner