Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Avfallshåndtering
Konkurransen gjelder levering av renovasjonstjenester til Rollag og Flesberg kommuner. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 3.500.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering av renovasjonstjenester til Rollag og Flesberg kommuner. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 3.500.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
se konkurransegrunnlag
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Rollag kommune trenger rørleggertjenester for vedlikehold og daglig drift av kommunens bygningsmasse, inkludert skoler, barnehager, sykehjem, kommunale boliger, vann- og avløpsanlegg, samt andre tekniske installasjoner. Dette er en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner. Tildelingskriteriene er pris (50%), kvalitet (20%) og miljøprofil (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på inntil 3 relevante referanseprosjekter fra de siste 3 årene, og fagbrev for alt personell som utfører arbeid under avtalen (unntatt lærlinger).
Agder Renovasjon Iks trenger årlige suppleringskjøp av avfallsbeholdere og reservedeler, anslagsvis 4300 beholdere per år i gjennomsnitt over 2 år, til Heftingsdalen Renovasjonsanlegg, Kristian Birkelands trasé 26, 4849 Arendal. Rammeavtalen har en estimert verdi på 2,7 millioner kroner over 2 år, og en maksimal totalverdi på 7,5 millioner kroner over 4 år. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%). Kvalitet vurderes basert på funksjonalitet, robusthet, ergonomi, oppfyllelse av B- og C-krav, merverdier, leveringstid og leveringsplan. Klima og miljø vurderes basert på fabrikkgaranti, enkel utskifting av slitedeler, andel PCR i beholderne, og andre konkrete miljøtiltak.
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).
Follo Ren IKS trenger containerhold, transport og mottak/behandling av trevirke fra gjenvinningsstasjoner, med et estimert volum på 5700 tonn trevirke per år. Kontrakten omfatter containerhold for innsamling av trevirke på tre gjenvinningsstasjoner, transport av trevirke fra disse stasjonene, samt mottak og forskriftsmessig behandling av trevirket. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og miljø (30%).